Piaskowa 6, Arkadia, perfect for family & company

Entire home/flat

Entire home/flat
7 Guests
2 Bedrooms
6 Beds
1 Bathroom

A comfortable, spacious apartment with two separate bedrooms located near the Arkadia Shopping Center was prepared especially for families, groups of friends as well as for business trips. Comfortable for up to 6 people. Direct connection to the Center, two stops by tram to the Dw Gdański metro station. On-site shop and numerous restaurants. The apartment you will love for space and a comfortable bed. We issue invoices, the possibility of ordering breakfast, Self-check-in

House rules

1. Administratorem apartamentu jest spółka Univision Sp. z o.o. z siedzibą we Warszawie ul. Białostocka 48/109 w Warszawie (zwana w dalszej części Regulaminu „Obiektem noclegowym, Obiektem”).
2. Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie czynności konkludentnych, w szczególności poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Obiekcie. Dokonując czynności wymienionych w zdaniu poprzednim, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
3. Regulamin dostępny jest do wglądu w recepcji Obiekcie lub do rąk własnych gościa
4. Obiekt świadczy usługi noclegowe i inne zgodnie z profilem działalności, kategorią i standardem.
5. Opis usług, w szczególności pokoi oraz cennik usług znajdują się na stronie internetowej Obiektu bądź OTA np. booking.com, Airbnb itp
6. Pokój Obiektowy wynajmowany jest na doby Obiektowe.
7. Doba Obiektowa trwa od godziny 15.00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 dnia następnego. Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 9.00 dnia, w którym upływa termin najmu apartamentu. Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi. Zatrzymanie apartamentu po godzinie 12.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, kiedy Gość opuści pokój do godziny 16.00, naliczona zostanie opłata 25 zł za każdą godzinę. W przypadku opuszczenia apartamentu po godz. 16.00 zostanie naliczona opłata za pełną dobę.
8. W przypadku braku uzgodnień z Obiektem o przedłużenie pobytu Obiekt zastrzega sobie prawo do przeniesienia rzeczy Gościa do przechowalni bagażu.
9. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu.
10. Podstawą zawarcia umowy o usługi Obiektowe jest rejestracja Gościa w recepcji na podstawie paszportu lub krajowego dowodu osobistego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, udostępnienie określonych w Karcie Gościa danych osobowych oraz podpisanie wypełnionej Karty.
11. Wszyscy Goście przebywający na terenie Obiektu i korzystający z usług Obiektowych muszą zostać zarejestrowani.
12. Goście Obiektu wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych koniecznych do wykonania usługi Obiektowej. Dane osobowe przetwarzane są przez Obiekt na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa oraz polityce prywatności zamieszczonej na stronie internetowej Obiektu. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne do zawarcia umowy na usługi Obiektowe.
13. Gość Obiektowy nie może przekazywać apartamentu osobom trzecim, także w czasie pobytu.
14. Obiekt może wypowiedzieć usługę noclegową bez okresu wypowiedzenia w przypadku zaległości w płatności min za 1 dobę, dopuszcza się niszczenia apartamentu, palenia, organizowania przyjęć, spotkań towarzyskich, oraz podejmowania działalności gospodarczej bez wiedzy obiektu. Dotyczy to wszystkich apartamentów wynajmowanych przez gościa.
15. W Apartamencie nie może przebywać większa liczba osób niż ta która została podana w rezerwacji. Każda niezgłoszona osoba będzie naliczana wysokości 250 pln/doba
16. Osoby odwiedzające Gości Obiektowych mogą przebywać w apartamentu w godzinach 7.00-22.00 za zgodą obiektu.
17. W Obiektu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22.00-6.00.
18. Szczegółowe warunki dokonywania rezerwacji i anulacji pokoi są zawarte w potwierdzeniu rezerwacji.
19. Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty za pobyt najpóźniej w dniu przyjazdu Gościa.
20. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania pobytu Obiekt nie zwraca opłaty za rozpoczętą dobę Obiektową.
21. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Obiektowy, wyrządzając szkodę w mieniu Obiektowym lub Gości albo szkodę na osobie dotyczącej Gości, pracowników Obiektu lub innych osób w nim przebywających, albo też w inny sposób zakłócił spokój w Obiektu.
22. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy odbioru - w imieniu Gościa - przesyłek, w tym przesyłek kurierskich, o ile wcześniej Obiekt nie wyraził zgody na ich odbiór i nie udzielono Obiektowi stosownego pełnomocnictwa.
23. Na życzenie Gości przebywających w Obiektu w wybranych typach pokoi może być wstawiane dodatkowe wyposażenie, takie jak np. łóżko dodatkowe, wyposażenie dla dzieci, wyposażenie dla osób niepełnosprawnych, wyposażenie dla zwierząt, zgodnie z aktualną ofertą i cennikiem Obiektu.
23. Gość Obiektu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób. Obiekt zastrzega sobie prawo do indywidualnej wyceny zniszczeń w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody.
24. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu Obiektu.
25. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien ze względów bezpieczeństwa wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz sprawdzić zamknięcie drzwi.
26. Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Obiektu w razie opóźnienia się Gościa z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
27. Dzieci poniżej 13 roku życia powinny przebywać na terenie Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
28. Osoby małoletnie od 13 do 18 roku życia mogą samodzielnie korzystać z usług Obiektowych wyłącznie za uprzednią zgodą Obiektu wydaną w trakcie rezerwacji usług oraz pisemną zgodą opiekunów prawnych.
29. Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-851 kodeksu cywilnego. Gość powinien zawiadomić recepcję Obiektową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Odpowiedzialność Obiektu jest wyłączona w sytuacji, gdy szkoda wynikła z właściwości rzeczy wniesionej, wskutek siły wyższej lub też powstała z winy poszkodowanego lub osoby, która mu towarzyszyła lub go odwiedzała.
30. Obiekt odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, wyłącznie, jeżeli przedmioty te zostaną oddane na przechowanie do depozytu w Recepcji.
31. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu Obiektowego znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów o dużej wartości i/lub przekraczających możliwość przechowania w depozycie Obiektowym.
32. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w apartamentu Obiektowym przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku braku dyspozycji Obiekt przechowa je przez trzy miesiące, a następnie przekaże na cele charytatywne lub zutylizuje.
33. Na terenie Obiektu, w tym w pokojach Obiektowych i na balkonach, obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych. W przypadku naruszenia zakazu Gość Obiektowy zobowiązany jest do pokrycia kosztów dearomatyzacji pomieszczeń w wysokości 1100 zł, które zostaną doliczone do rachunku Obiektowego.
34. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest palenie świec w pokojach Obiektowych oraz używanie grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia apartamentu. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy komputerowych i telefonicznych.
35. Na terenie Obiektu obowiązuje zakaz wnoszenia i przechowywania ładunków niebezpiecznych, broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych, za wyjątkiem funkcjonariuszy służb mundurowych, a także innych państwowych formacji uzbrojonych, którzy z mocy prawa są uprawnieni do ich wnoszenia.
36. Obiekt zastrzega sobie prawo do kontroli pokoi raz na 24 h, aby zapewnić maksymalny komfort i bezpieczeństwo Gości.
37. Wybrane obszary ogólnodostępne Obiektu są monitorowane.
38. Obiekt akceptuje w wybranych pokojach pobyt małych i średnich (do 20kg) zwierząt domowych- psów i kotów. Pobyt zwierząt jest możliwy za uprzednią zgodą Obiektu, udzieloną w trakcie dokonywania rezerwacji i wiąże się z dodatkowymi opłatami – zgodnie z aktualnym cennikiem (z wyjątkiem psów asystujących). Właściciele zwierząt przebywających na terenie Obiektu są zobowiązani mieć przy sobie zaświadczenie o aktualnych szczepieniach zwierząt. Właściciele zwierząt są odpowiedzialni za zachowanie przez nie ciszy i niezakłócanie pobytu innym Gościom. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu, pod opieką właściciela, bądź osoby upoważnionej. Zwierzęta (z wyjątkiem psów asystujących) nie mogą być wprowadzane do sal gastronomicznych. Właściciele zwierząt są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez zwierzęta na terenie oraz w otoczeniu Obiektu. Obiekt może odmówić przyjęcia zwierząt: psów wymienionych w wykazie ras psów uznawanych za agresywne w par. 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28.04.2003 r. (Dz.U. nr 77, poz.687), gadów, płazów, stawonogów i gryzoni a także innych zwierząt uznanych przez dyrekcję Obiektu za niebezpieczne. Ze względów bezpieczeństwa sprzątanie pokoi, w których przebywają zwierzęta, odbywa się wyłącznie w obecności właściciela lub podczas nieobecności zwierzęcia w apartamentu. W przypadku pozostawienia zwierzęcia samego w apartamentu prosimy o pozostawienie odpowiedniej zawieszki na klamce, po zewnętrznej stronie drzwi.
39. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Recepcji, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę jakości świadczonych usług. Reklamacje dotyczące świadczonych przez Obiekt usług powinny być zgłoszone na piśmie i zostaną rozpatrzone w przeciągu 14 dni od dnia ich otrzymania przez Obiekt.
40. Obiekt może poprosić o kaucje do kwoty 1500 pln

Amenities

Bathtub
Essentials
Hair dryer
Wine glasses
Cooking basics
Dining area
Cable TV
Iron
Baking sheet
Crib
Dishes and silverware
Extra pillows and blankets
Refrigerator
Kitchen
Stove
Hot water
Baby bath
Long term stays allowed
Cleaning products
Dedicated Workspace
TV
Patio or balcony
Garden or backyard
Oven
Laundromat nearby
Toaster
Coffee maker
Washer
Paid parking with garage
Shower gel
Elevator in building
Microwave
Bed linens
Wireless Internet
Freezer
Hangers
Body soap
Luggage dropoff allowed
Kettle
Clothing storage
High chair
Heating
Dishwasher
Private entrance
Shampoo
Outdoor playground
Books and reading magazines
Drying Rack
Carbon monoxide detector
Cleaning before checkout
Paid parking on the street
Coffee

Location