Zasady pobytu
Dziękujemy za wybór naszego apartamentu! Poniżej znajdziesz zasady, które pomogą zapewnić komfortowy i bezpieczny pobyt wszystkim Gościom.
REGULAMIN POBYTU
1. Administratorem apartamentu jest SPE Ewelina Pazura Podpora z siedzibą w Warszawie (dalej jako „Obiekt”).
2. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Obiektu i stanowi integralną część umowy zawieranej poprzez rezerwację i/lub dokonanie płatności. Dokonując tych czynności, Gość potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.
3. Regulamin dostępny jest do wglądu w apartamencie.
4. Obiekt świadczy usługi noclegowe oraz inne zgodnie ze swoim standardem i zakresem działalności.
5. Opis usług oraz cennik są dostępne w ogłoszeniu rezerwacyjnym.
6. Apartament wynajmowany jest na doby.
7. Doba rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu. Życzenie przedłużenia pobytu należy zgłosić do godziny 9:00 rano w dniu wyjazdu. Każda rozpoczęta godzina po godzinie wymeldowania podlega dodatkowej opłacie w wysokości 100 zł. Po godzinie 16:00 naliczana jest opłata za kolejną dobę.
8. W przypadku braku uzgodnienia przedłużenia pobytu Obiekt zastrzega sobie prawo do przeniesienia rzeczy Gościa do przechowalni bagażu.
9. Obiekt może odmówić przedłużenia pobytu, jeśli Gość nie dokonał pełnej płatności lub naruszył postanowienia Regulaminu.
10. Obiekt pobiera zwrotną kaucję w wysokości 600 zł do 6 osób, a za każdą kolejną osobę 100 zł. W przypadku grup zorganizowanych lub pobytu ze zwierzęciem Obiekt może zażądać kaucji w wysokości 100% wartości pierwotnej rezerwacji.Rowniez w przypadku uzasadnionym obiekt może poprosić o wpłatę kaucji w wysokości 1500 PLN.
11. Obiekt może odmówić zakwaterowania osobom będącym pod wpływem alkoholu.
12. Rejestracja Gościa odbywa się na podstawie dokumentu tożsamości oraz wypełnienia i podpisania karty pobytu.
13. Wszyscy Goście muszą zostać zarejestrowani.
14. Goście wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji usługi. Dane są przetwarzane zgodnie z przepisami prawa.
15. Gość nie może przekazywać apartamentu osobom trzecim.
16. Obiekt może wypowiedzieć usługę noclegową ze skutkiem natychmiastowym w przypadku zaległości w płatności, zniszczeń, palenia, organizowania imprez, spotkań towarzyskich lub prowadzenia działalności bez zgody Obiektu. Dotyczy to wszystkich apartamentów wynajmowanych przez Gościa.
17. W apartamencie nie może przebywać większa liczba osób niż zadeklarowano w rezerwacji. Za każdą dodatkową osobę, niezgłoszoną wcześniej, naliczana będzie opłata w wysokości 250 zł za dobę.
18. Osoby odwiedzające mogą przebywać w apartamencie wyłącznie w godzinach od 7:00 do godziny 22:00
19. Na terenie Obiektu obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22:00 do 7:00 rano.
20. Szczegóły dotyczące rezerwacji i anulacji znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji.
21. Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty za pobyt najpóźniej w dniu przyjazdu.
22. W przypadku rezygnacji z pobytu w trakcie jego trwania, opłata za rozpoczętą dobę nie podlega zwrotowi.
23. Obiekt może odmówić zakwaterowania osobie, która podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszyła Regulamin lub wyrządziła szkody.
24. Obiekt nie przyjmuje przesyłek w imieniu Gościa bez wcześniejszej zgody.
25. Na życzenie Gościa możliwe jest udostępnienie dodatkowego wyposażenia, np. łóżeczka dziecięcego, wyposażenia dla osób z niepełnosprawnościami lub dla zwierząt – zgodnie z aktualną ofertą i dostępnością.
26. Gość ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe z jego winy lub winy osób mu towarzyszących. Obiekt może indywidualnie wycenić szkody w zależności od kosztów ich usunięcia.
27. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu Obiekt może zakończyć świadczenie usług i zobowiązać Gościa do niezwłocznego opuszczenia apartamentu oraz uregulowania należności.
28. Opuszczając apartament, Gość powinien wyłączyć światło i telewizor, zakręcić krany oraz sprawdzić zamknięcie drzwi.
29. Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa w przypadku zaległości płatniczych.
30. Dzieci poniżej 13 roku życia muszą przebywać pod opieką dorosłych.
31. Osoby w wieku od 13 do 18 lat mogą korzystać z usług Obiektu jedynie za zgodą rodziców lub opiekunów prawnych oraz po wcześniejszym uzgodnieniu z Obiektem.
32. Obiekt odpowiada za rzeczy wniesione przez Gości w zakresie określonym przez przepisy prawa cywilnego.
33. Obiekt odpowiada za rzeczy wartościowe tylko wtedy, gdy zostały one oddane do depozytu.
34. Obiekt może odmówić przyjęcia do depozytu przedmiotów o znacznej wartości lub dużych rozmiarach.
35. Przedmioty pozostawione przez Gościa zostaną przechowane przez 3 miesiące, a następnie zutylizowane lub przekazane na cele charytatywne.
36. Na terenie Obiektu, w tym w apartamentach i na balkonach, obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i papierosów elektronicznych. Naruszenie zakazu skutkuje naliczeniem opłaty w wysokości 1100 zł za przeprowadzenie dearomatyzacji.
37. Zabronione jest używanie świec oraz urządzeń elektrycznych niebędących na wyposażeniu apartamentu (z wyjątkiem ładowarek).
38. Zabrania się wnoszenia i przechowywania niebezpiecznych substancji, broni, materiałów wybuchowych i łatwopalnych.
39. Obiekt zastrzega sobie prawo do kontroli apartamentów raz na dobę w celu zapewnienia komfortu i bezpieczeństwa Gości.
40. Wybrane części wspólne mogą być objęte monitoringiem.
41. Pobyt zwierząt domowych (psy i koty do 20 kg) możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu i wiąże się z dodatkowymi opłatami. Zwierzęta muszą być prowadzone na smyczy i w kagańcu, nie mogą zakłócać spokoju innych Gości ani być wprowadzane do pomieszczeń wspólnych. Właściciel jest zobowiązany do posiadania aktualnych szczepień zwierzęcia i sprzątania po nim. Sprzątanie apartamentu odbywa się tylko w obecności właściciela lub podczas nieobecności zwierzęcia. W przypadku pozostawienia zwierzęcia w apartamencie należy powiesić informację na klamce od zewnątrz.
42. Uwagi i reklamacje dotyczące jakości usług należy zgłaszać możliwie jak najszybciej, najlepiej w formie pisemnej. Zostaną one rozpatrzone w terminie do 14 dni.